Hae tästä blogista

maanantai 30. marraskuuta 2015

Mitäkö minulle kuuluu?

Kirjoittaminen on jäänyt vähälle viime aikoina.  Koirailu on ollut tämän blogin alkusyy ja myös tästä minulle rakkaasta Rovaniemestä olen halunnut kertoa. Suuret tietyöhankkeet alkavat olla pientä viimeistelyä vailla valmiit. Kaukolämpöverkon kunnostus keskustassa aiheuttaa reittiarpajaisia edelleen.
Valokuvaaminenkaan ei enää innosta, on niin paljon hyviä kuvaajia, joiden tuotoksista voin nauttia. Täytyy vain todeta, että aika aikaa kutakin.

Vapaaehtoistyötä teen edelleen, siinäkin kuitenkin minusta riippumattomista syistä on ollut hiljaiseloa. Usein muistelen maaliskuussa menehtynyttä tuettavaani. Hän oli minun ensimmäinen tehtäväni alottaessani Neuvokkaassa, hän oli toipumassa leikkauksesta ja tarvitsi apua ulkoiluun.Tapaamiskertojen lisääntyessä meidän 'virallinen' suhteemme muuttui ystävyydeksi ja oli minulle monella tavalla merkityksellinen.

Uusia haaveita tulevaisuutta koskien on muhimassa, järjellä ajatellen ne ovat hyvinkin toteutettavissa, mutta vaativat kypsyttelyä. Pakko toistaa fraasia: aika näyttäköön....

2 kommenttia:

  1. Pääasia on liike...mutta olikos niin, ettei suunnasta väliä? Joka tapauksessa, höpö-höpöt pois ja kuvaamaan! Tahtoo niin kovasti nähdä Rovaniemen maisemia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! Sanoitpa naulankantaan - pääasia on liike,...mutta suunta on selvillä! Olen saanut nauttia matkoillani niin auringon kuin ihmistenkin lämmöstä, sitä kohti suunnistan! Lupaan kuitenkin kertoa Rovaniemen kuulumisia omasta näkövinkkelistäni jatkossakin.

      Poista