Hae tästä blogista

keskiviikko 14. huhtikuuta 2021

Kuivalihaa ja hankikävelyä

 

Vaikka olen aikuisen elämäni asunut Rovaniemen seudulla en ole tullut kokeilleeksi poronlihan kuivausta.

Tämä puute tuli korjattua viimeinkin kuopuksen avustuksella. Kokeilu onnistui täydellisesti ja voi pojat että on hyvää ! Juuri minun makuuni, sisältä vielä punertavaa 😏👌

Minulla ei ole enää omaa koiraa, olen kuitenkin saanut nauttia koiralenkeistä Mindin ja Jaden kanssa. Jade on Iipan toinen koira ja nyt vuoden ikäinen.
Nämä huhtikuiset säät ovat olleet vaihtelevia kuin 'huhtikuinen sää' 😄 siksipä olemmekin Iipan kanssa muutaman kerran pakkasöitten jälkeen lähteneet Vennivaaraan puhtaille hangille koirien kanssa. 
Sen verran on ollut lämpöasteita ja pakkasia, että päätimme kokeilla hankien kestävyyttä...ja kantoihan se pitkälle aamupäivään saakka! Oli nautinto käydä hankeen selälleen katselemaan pilvien vaeltelua. Koirien mielestä se oli ehdottomasti koettava yhdessä!
Iippa nappasi meistä kuvan muistoksi.

2 kommenttia:

  1. Sain tuhostettua kokonaisen kommentin, heh. Eikös olekin ollut melkoisen pitkä keväänaika tai siis koko tämä vuosi tähän asti. Ihmeellinen aika kaikkine tauteineen. Vai olet nykyään ilman koiraa, toki on hyvä, että sun tulee lähdettyä ulos. Itse välttelen ulos lähtöä, nyt oli eilen pakko pyöräillä, kun ollaan päästy lumista eroon, että uskallan minäkin jo pyöräillä. Hieno tuo kuva noista askelten jäljistä!

    VastaaPoista
  2. Onhan tää aika vallan kummallinen, mutta minkäs teet. Pitää vaan keksiä kotosalla jotain ajanvietettä. Minä olen kutonut esikoiselle villatakin ja se on minuksi paljon !
    Lumet meiltäkin on jo pyöräteiltä lähtenyt. Löysin ja ostin viimeinkin mieleiseni sähköpyörän ja sillä olen huruutellut. Kyllä onkin sähköavustus tarpeen kotiin palatessa kun on tuota vastamäkeä kilometrikaupalla!

    VastaaPoista