Hae tästä blogista

tiistai 31. tammikuuta 2012

Pieni suuri maailma

Miniäni blogista löysin tämän sivun ja uteliaisuuttani testasin sivun tomintoja. Huh huh, kylläpä Euroopan ilmatilassa on liikennettä!
Vanha kansa sanoi että rahalla saa ja hevosella pääsee, nyt vain vaihdamme hevosen lentokoneeseen ja Voila! maailma on avoinna edessämme!
Vilkaisepa huviksesi, toimii reaaliajassa.   http://www.flightradar24.com/

Syyllistyn itsekin joskus mielitekohankintoihin vaikka vastustan turhaa kulutusta. Lentänytkin olen vain huvin vuoksi, en siis voi heristää syyttävää sormea mihinkään suuntaan.
Auton vaihtoakin olen harkinnut jo pitkään, järki on toistaiseksi voittanut ja Meganeni nököttää edelleen pilttuussaan.
Auto on minulle tarpeellinen. Olen kyllä hamassa nuoruudessani sanonut etten hanki ajokorttia enkä autoa, kaupungissa kun selviää jalkaisin ja julkisella liikenteellä.
Näistä sanoista olen saanut monestikin kuittailua, kun tuli hankittua se ajokortti ja siihen pitkä rivi kirjaimia ja vielä hankittua leipäkin ajamalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti