Hae tästä blogista

sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Blogien mielenkiintoinen maailma

Kun aloitin tämän blogin pitämisen syynä oli tuleva pentuprojekti. Samalla yhdistyi kaksi itselleni mieluista asiaa, tämä kirjoittaminen ja pentujen kehityksen seuraaminen. Halusin myös pitää  pentujen uusille omistajille 'päiväkirjaa', jotta he voivat seurata oman pentunsa kehitystä. Ja että he tuntevat pentunsa olosuhteet syntymästä saakka, mikä seikka on itselleni hyvin tärkeä.
Projekti onnistui erinomaisesti, kiitos hyvän tiimin. Jossain vaiheessa ajattelin lopettaa bloggaamisen, mutta kiitos Pirjon en sitä tehnyt : )

Blogeja selaillessani olen löytänyt todella mielenkiintoisia kirjoittajia. Olen jäänyt ah niin miellyttävään koukkuun Vilukissin pohojalaasella murteella kirjoitettuun blogiin.
Taitava kamerankäyttö on myös monella bloggaajalla hallussaan, asia jonka haluaisin oppia paremmin ja paremmin. Haluaisin kertoa kamerallani katsojalle tarinan, välittää tunnelmia, kertoa suhteestani tähän rakkaaseen Rovaniemeeni...
Kuvaan fiilispohjalta, mikä tarkoittaa, että väkisin väännettynä kamera ei tottele minua. Osaan kouluttaa koiran  tottelemaan iloisesti, saman haluaisin tehdä kameralle : D

5 kommenttia:

  1. Kiitos näteistä ja lämmittävistä sanoistasi!! Niin minäkin tykkään käydä blogillasi!! Mulla on käynyt sama joskus mielessä kuin sullakin, että lopettaisin bloggaamisen, se on joskus hyvin työlästäkin, mutta en mä voi lopettaa kirjoittamista. Täältä on löytynyt niin paljon mukavia uusia ihmissuhteitakin, virtuaalisestikin voi ystävystyä! Miten tämmösen sitten muka voisi lopettaa. Ei, me emme lopeta!!! Kamerankäyttöä minäkin toivoisin oppivani, sain kameran lahjaksi ja koskaan en saanut siihen koktomaan kielellä olevia ohjeita ja en ole enää edes viitsinyt netistäkään etsiä. Onhan nämä sun kuvat tosi hyviä ja selkeitä!!

    VastaaPoista
  2. Muuten...siinä on ideaa, että aina silloin tällöin kuvilla ja sanoillakin kertoisit Rovaniemestä(kin) ja rakkaista paikoistasi siellä. Olen kerran vain ollut oikein kunnolla Rovaniemellä, joten se on jäänyt vieraaksi Joulupukin kaupungiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun viihdyt täällä! Olen täysin samaa mieltä kanssasi noista virtuaalisista ihmissuhteista. Olen penkonut sinun kommenttilaatikoitasi ja löytänyt sieltä kerrassaan hykerryttäviä kirjoittajia! Enkä edes kaikkiin vielä ole ehtinyt tutustua.
      Olen sirotellut sinne tänne matkanvarrella juttuja Rovaniemestä, mutta tämä blogialusta (eiks ookkin hieno ilmaus :))on erilainen kuin vuodatus, kaikki postaukset tulee yhteen pötköön. Niin nörtti en ole, että osaisin itse rukata tuota html-kieltä.
      Ei lopeteta, ei! Kyllä tämä facebookin voittaa :D

      Poista
  3. Kiitos Laku :)Jatka, jatka... piristää aina ihanasti varmasti meidän kaikkien päivät, ku on mitä lukee. ps. pojilta halit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Halisko sun pojat...vaiko pussais : D
      Kiitos lähtee paluupostina myös sinnepäin, kommentointisi on yksi syy miksi olen jatkanut.

      Poista